Kan ik mijn bestelling annuleren?
Zodra de bestelling in productie gaat kan deze niet meer geannuleerd worden. Door contact met ons op te nemen kunnen we kijken of de bestelling nog geannuleerd kan worden. Contact kan per mail of telefonisch worden opgenomen.
Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Zolang de bestelling nog niet in productie is kan deze gewijzigd worden. Je kunt de wijziging per mail of telefonisch doorgeven.
Kan ik een offerte aanvragen?
Dat kan altijd. Als jij een opdracht hebt die afwijkt van de standaard of een hoge oplage heeft is het mogelijk om een offerte aan te vragen. De offerte is op te vragen via onze configurator of stuur een mail naar info@deltasign.nl We streven er naar om je binnen één werkdag een passend aanbod te doen.
Kan ik een extra account aanvragen voor de configurator?
Helaas is deze optie voor nu niet mogelijk, maar wordt achter de schermen wel aan gewerkt. Uiteraard word jij hiervan op de hoogte gehouden.
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
De levertijd van onze producten zijn variërend. Doorgaans worden onze bewegwijzering & LED frames binnen vier werkdagen geleverd als ze zilver geanodiseerd zijn. In een RAL kleur gespoten is de levertijd 2-3 weken. Uiteraard wordt de levertijd altijd in overleg met jou bepaald.
Kan mijn bestelling met spoed worden geleverd?
Dat is in overleg mogelijk. Op basis van het type product, oplage en afwerking kan ingeschat worden wat hierin mogelijk is. Voor spoedorders sneller dan vier werkdagen geleverd wordt een extra toeslag in rekening gebracht.
Hoe volg ik mijn bestelling?
Zodra jou bestelling is verstuurd wordt de trackinglink gemaild naar het mailadres die ook de orderbevestiging heeft ontvangen. Middels de trackinglink kun je de zending vrij eenvoudig volgen. Wordt de bestelling verstuurd met ons eigen transport dan word je dag voor levering gebeld door onze planning.
Kan ik de bestelling rechtstreeks naar mijn klant sturen?
Dit is zeker mogelijk. De bestelling wordt dan uiteraard white label verstuurd, je klant ziet dus nergens DeltaSign staan.
Hoe kan ik klant worden bij DeltaSign?
Bij DeltaSign leveren we exclusief aan de reseller. De reseller voegt op zijn eigen manier waarde toe aan onze producten en verkoopt deze door. Via deze
link kun je binnen een paar stappen een account aanvragen.
Hoe kan ik mijn klacht indienen?
Ben jij of is jouw klant niet tevreden over het geleverde product? Je kunt de reclamatie indienen via de mail of telefonisch. Wij vragen om het ordernummer te vermelden, zodat wij direct mee kunnen kijken.
Wat is het bezoekadres van DeltaSign?
Wij zijn gevestigd aan de Seerob 14, 9051VA te Stiens. Zin in bak koffie en goed gesprek? Wees welkom.
Hoe kan ik betalen?
Standaard hanteren wij bestelling op factuur met een betaaltermijn van 30 dagen. Vooraf betalen is ook mogelijk.
Waar kan ik mijn factuur vinden?
Zodra jou bestelling is verstuurd wordt de factuur gemaild naar de daarvoor bestemde mailadres door jou aangegeven.
Zijn de profielen van de frames ook verwisselbaar?
Ja. Onze profielen zijn modulair en kunnen per onderdeel verwisseld worden. Zelfs op frames van 20 jaar geleden kunnen onderdelen vervangen worden.
Wat is de gemiddelde levensduur van de aluminium profielen?
Zorg ervoor dat de profielen zo nu en dan worden schoon gemaakt voor een oneindige levensduur. Wist je dat onze profielen recyclebaar zijn? Doe je er voordeel mee!
In welke kleuren zijn de profielen leverbaar?
Standaard worden de profielen in zilver geanodiseerd geleverd, maar zijn ook in de brute variant en in elk gewenste RAL kleur gepoedercoat verkrijgbaar.